فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 310
  • بازدید کل : 580879

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزرات نیرو رشته شغلی کارشناس شیمی


نمونه سوالات آزمون استخدامی وزرات نیرو  رشته شغلی کارشناس شیمی

 نمونه سوالات آزمون استخدامی وزرات نیرو رشته شغلی کارشناس شیمی

 اخطار: هرگونه انتشار رایگان یا غیر رایگان محتوای این بسته و متن سایت، توسط سایت های سودجو بدون اخطار قبلی موجب پیگرد قانونی خواهد شد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو رشته شغلی کارشناس شیمی

 

با توجه به برگزاری  آزمون استخدامی شرکتهاي وابسته (غیردولتی) توزیع نیروي برق، آب و فاضلاب شهري و مدیریت تولید برق (نیروگاه) ، در تاریخ ..................  و رقابت سنگین بین داوطلبان زیادی که در این آزمون کتبی شرکت میکنند و همچنین فرصت کم باقی مانده تا روز آزمون، سایت " فایلکده برتر " تلاش کرده است تا برای موفقیت هر چه بیشتر دواطلبان و کارجویان محترم در رشته های مختلف دانشگاهی ، نمونه سوالات استخدامی دوره های قبل و آزمون های استخدامی برگزار شده توسط وزارت نیرو در سال های اخیر را با کیفیت هرچه بیشتر آماده کند.

 

طبق دفترچه راهنمای آزمون یکی از رشته های شغلی مورد نیاز استخدام در این آزمون وزارت نیرو سال ........، رشته کارشناس شیمی می باشد. از این رو متخصصان سایت فایلکده برتر، بسته ی کامل و جامع رشته شغلی کارشناس شیمی، که حاوی اصل دفترچه های سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال های قبل، نمونه سوالات دروس تخصصی رشته کارشناس شیمی و همچنین جزوات درسی مربوط به هر درس، می باشد.


برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 97 کلیک کنید.

 

 این بسته ویژه حاوی مواد درسی امتحانی زیر میباشد:

1- شیمی تجزیه

2- شیمی آلی

3- شیمی معدنی

4- شیمی فیزیک

5- تصفیه آب و فاضلاب

 

 محتوای موجود در بسته تخصصی ویژه رشته شغلی کارشناس شیمی:


1- اصل دفترچه سوالات عمومی (مشترک بین همه رشته های شغلی) آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 96 (100 سوال)

2- اصل دفترچه سوالات تخصصی رشته شغلی " کارشناس شیمی " آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار شده در سال های اخیر :  3 دفترچه تخصصی  که عینا آزمون های برگزار شده وزارت نیرو مربوط به رشته شغلی کارشناس شیمی بوده و هر دفترچه دارای 50 سوال میباشد.

نکته مهم: این دفترچه های تخصصی ،  در درس تصفیه آب و فاضلاب به شما داوطلبین گرامی کمک شایانی خواهد کرد.

3- 180 تا سوال تستی تصفیه آب و فاضلاب  به همراه پاسخنامه  + 5 جزوه آموزشی تخصصی مربوط به این درس مخصوص آزمون وزارت نیرو

4- 1300 تا سوال تستی شیمی آلی به همراه پاسخنامه + 3 جزوه آموزشی تخصصی مربوط به این درس مخصوص آزمون وزارت نیرو

5- 190 تا سوال تستی شیمی تجزیه به همراه پاسخنامه + 1 جزوه آموزشی تخصصی مربوط به این درس مخصوص آزمون وزارت نیرو

6- 700 تا سوال تستی شیمی فیزیک به همراه پاسخنامه + 2 جزوه آموزشی تخصصی مربوط به این درس مخصوص آزمون وزارت نیرو

7- 800 تا سوال تستی شیمی معدنی به همراه پاسخنامه + 2 جزوه آموزشی تخصصی مربوط به این درس مخصوص آزمون وزارت نیرو

 

 

نکات مهم و ویژگی های خاص این بسته ویژه :

1- تمامی آزمون ها و سوالات تستی موجود در این بسته ویژه، از آزمون های استخدامی وزارت نیرو برگزار شده در سال های اخیر، مربوط به رشته شغلی کارشناس شیمی، عینا استخراج شده اند. متاسفانه برخی سایت ها (مانند سایت x و y)  یک سری نمونه سوالات و آزمون های تکراری که هیچ ربطی به آزمون های استخدامی وزارت نیرو نداشته، را همواره کپی کرده و در سایت های خود برای فروش با هزینه های بالا، منتشر میکنند. اما کارشناسان و متخصصان سایت فایلکده برتر به شما این اطمینان را میدهند که تمامی سوالات مربوط به آزمون های استخدامی  وزارت نیرو می باشد.

 

2- همه جزوات موجود در این بسته، مربوط به رشته شغلی کارشناس شیمی، در حیطه تخصصی مشاغل وزارت نیرو بوده، که توسط کارشناسان متخصص شاغل در بخش های مختلف وزارت نیرو با همکاری این سایت با بررسی های فراوان تهیه و جمع آوری شده اند، که شما را در پاسخ دادن به سوالات تخصصی کمک زیادی خواهد کرد.

 

3- یکی از ویژگی های مهم این بسته ویژه که آن را از بقیه نمونه سوالات استخدامی سایت های دیگر متمایز کرده است، جزوات خلاصه و جمع بندی نکات مهم برای هر ماده درسی آزمون تخصصی می باشد. همچنین آزمون ها و نمونه سوالات استخدامی به همراه پاسخ های آنها، بارها و بارها توسط کارشناسان این سایت بررسی شده اند.

 

4- یکی دیگر از ویژگی های برجسته این بسته تخصصی، موجود بودن اصل دفترچه عمومی آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 96 و 3  اصل دفترچه  تخصصی رشته شیمی وزارت نیرو سال های اخیر می باشد. مجری این آزمون ها سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

 

کارشناسان ما بر این باورند که شما داوطلبین گرامی با خرید این بسته و مطالعه کافی و کامل آن به راحتی از رقیبان سرسخت خود در آزمون کتبی آتی پیشی گرفته و مسیر استخدام قطعی  را با کسب نمره علمی بالا در آزمون، برای خود هموار سازید.

 

نکته خیلی مهم:

این بسته تخصصی ویژه رشته شغلی کارشناس شیمی ، با کد رشته شغلی 3430  مختص آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 97  فقط و فقط برای اولین بار در سال 97 توسط سایت " فایلکده برتر " تهیه و تولید شده است. لذا هر شخص حقیقی یا حقوقی و یا هر ارگان و سازمانی، که در وبلاگ ها و وبسایت های خود ادعای انتشار نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو با رشته شغلی کارشناس شیمی را نماید، ادعایی کاملا دروغ بوده و نمونه سوالات آنها جعلی خواهد بود. تنها نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در رشته شغلی کارشناس شیمی، در سایت  http://topseller.4kia.ir/ معتبر و واقعی می باشد.

 

 

سایت فایلکده برتر:  http://topseller.4kia.ir/

 *****************************************************************************

اخطار!

تمام محتویات بسته تخصصی نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو، رشته شغلی کارشناس شیمی، اعم از سوالات یا جزوات و.... توسط کارشناسان متخصص سایت فایلکده برتر به آدرس http://topseller.4kia.ir/با زحمات فراوان تدوین و تهیه گردیده است و توسط سایت فایلکده برتر ثبت قانونی شده است، لذا هرگونه استفاده غیرمطالعه ای و انتشار (رایگان یا غیر رایگان) توسط اشخاص منفعت طلب خودخواه  حقیقی و حقوقی در سایت ها ،کانال ها ، گروه های اجتماعی و یا هرگونه فضای مجازی، شرعا حرام و قانونا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، بدون اخطار قبلی قابل پیگیری خواهد بود.

******************************************************************************

لینک های مفید و مرتبط:

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت نیرو97

آمادگی هر چه بیشتر برای مراحل گزینش استخدامی

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری شیمی

 

******************************************************************************

 

                                                                  گارانتی خرید

                                                               فلش خرید


مبلغ واقعی 18,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (1)

احسان
۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴

باسلام ممنون از سایت خوبتون لطفا نمونه سوالات تکنسین شیمی رو هم تو سایتتون بذارید

*************************************************************************************************************************
باسلام به زودی قرار داده خواهد شد منتظر باشید

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما