فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 314
  • بازدید کل : 591786

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

گزارش کارآموزی در بخش فناوری اطلاعات اداره راه آهن تهران


گزارش کارآموزی در بخش فناوری اطلاعات اداره راه آهن تهران

گزارش کارآموزی در بخش فناوری اطلاعات اداره راه آهن تهران

 

 

مشخصات فایل گزارش:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 22 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

با ارائه این گزارش کارآموزی به استاد راهنمای خود قطعا نمره 20 را کسب خواهید کرد. ما این مورد را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال راحت این فایل را خریداری نمایید.

 

قسمتی از متن گزارش:

وظايف در حوزه نرم افزار

* پيگيري و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاري و بهبود سيستم

* مشاوره به واحد مربوطه جهت مكانيزه كردن فرايند ها

* هماهنگي با مديريت فناوري اطلاعات در خصوص عقد قراردادهاي پشتيباني نرم افزارها

* همكاري در تهيه RFP (تهيه، تنظيم و مستند سازي نيازمند ها انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)

* آشنايي فني با نرم افزار ها و سخت افزارهاي مربوطه (مانند حضور وغياب و دستگاه تايمكس ...)

* آگاهي از كليات (حيطه و نوع فعاليت هاي تحت پوشش) نرم افزارهاي واحد مربوطه جهت پيگيري مناسب تر مسائل مربوطه

* نظارت و پيگيري روند تهيه فايل پشتيبان (Backup data) از نرم افزار ها بصورت دوره اي و آرشيو آنها

* تاييد اتمام كار پروژه ها و يا فاكتور هاي نرم افزاري

* مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاري

وظايف در حوزه وب سايت

* آشنايي با نرم افزار ICARUS و آدرس هاي وب سايت واحد

* بررسي وب سايت هاي واحدهاي مختلف واعلام نظرات به مديريت فناوري اطلاعات جهت بهتر شدن كيفيت تمامي وب سايت هاي زير مجموعه

* آشنايي با استاندارد هاي تهيه وب سايت ( از طريق بازديد از سايتهاي متفاوت )

* به روز نگه داشتن مطالب وب سايت ( اخبار و اطلاعيه و ... )

* نظارت كارشناس IT برروي كار رابط وب سايت ( در صورت متفاوت بودن رابطان )

* نظارت مستقيم بر روي وب سايت واحد خود ،انتقال مشكلات وپيگيري آنها

وظايف در حوزه HIS

* نظارت بر آموزش هاي ارائه شده از طرف شركت پيمانكار وگزارش اشكالهاي احتمالي به كارشناس مسوول آموزش نرم افزار

* همكاري با مديريت بيمارستان جهت بهتر شدن شرايط كاربري نرم افزار

* نظارت بر فعاليت هاي شركت پيمانكار در زمان سرويس هاي دوره اي و تحويل گرفتن قطعات داغي

* نظارت بر تهيه گزارش هاي HIS توسط سوپروايزرها هر 15 روز و ارسال آنها بصورت فصلي

وظايف در حوزه اتوماسيون اداري

* آگاهي كامل از تنظيمات نرم افزار اتوماسيون اداري

* آشنايي كاربردي با سيستم اتوماسيون اداري جهت آموزش نرم افزار و رفع اشكال به كاربران شاغل در آن واحدپ

* اطلاع رساني از وضعيت سيستم اتومسيون اداري و كاربران ( فعال - تغيير سمت و ....) در آن مركز

وظايف در حوزه اينترنت

* آشنايي با نحوه ساختن VPN و Dial-up و استفاده از امكانات اينترنت FTP,FTP2 ، حجم down Load و نرم افزارهاي جانبي

* شناسايي error هاي سيستم جهت اتصال به اينترنت

* راهنمايي كاربران واحدها جهت گرفتن اشتراك اداري وتاييد نياز فرم درخواست ويا شخصيو يااشتراك خطوط ADSL

* شناخت وآشنايي با ميزان پهناي باند در دانشگاه و ارائه مشكلات اين حوزه به كاربران واحد خود

وظايف در حوزه مخابرات

آشنايي با نرم افزار مركز تلفن و نحوه ارتباط سيستم رايانه با مركز تلفن ( مراكز تلفن داراي رايانه (

* تهية نرم افزار مركز تلفن بصورت Backup ( از طريق مخابرات دانشگاه ) جهت استفاده در مواقع ضروري ) مراكز تلفن داراي رايانه ) تهيه كيس رزرو براي مركز تلفن و جايگزيني در مواقع ضروري( مراكز تلفن داراي رايانه )

* آشنايي با عملكرد كليد هاي كنسول مركز تلفن ( مراكز فاقد رايانه )

* آموزش دستگاه مبدل IP ( Voip ) جهت آشنايي با قابليتهاي دستگاه و تسلط كافي بر نحوة عملكرد صحيح دستگاه و عيب يابي آن

* نظارت روزانه بر عملكرد صحيح دستگاه Voip و رفع عيوب احتمالي

* نظارت بر صحت عملكرد ups و باطريهاي مركز تلفن

بخش سوم:

مقررات سیستم رزور بلیط

سیستم رزور بلیطی که توسط این بخش تهیه شده بود دارای مقرارتی به شرح زیر بود:

- داشتن يكي از كارت هاي بانكهاي سامان، پارسيان و ملت، همچنين كارت هاي شتابي كه داراي استاندارد شبكه بانكي باشند.

- كليه اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام مي بايست صحيح تكميل گردد.

- اطلاع رساني در مواقع اضطراري از طريق پست الكترونيك و يا پيام كوتاه (تلفن همراه) انجام مي پذيرد، ‌لذا مسئوليت صحت اين اطلاعات به عهده خريدار مي باشد .

- به منظور جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي، ‌پس از استفاده از سيستم خريد اينترنتي حتما از گزينه خروج از سيستم استفاده نماييد.

- چنانچه در طول يكسال هيچ گونه خريدي انجام نپذيرد، ‌سيستم بطور اتوماتيك كد كاربري شما را حذف مي نمايد.

- سقف خريد روزانه براي كاربران اينترنتي 12 فقره بليت يا مبلغ 3،650،000 ريال مي باشد.

- در اين سيستم امكان خريد بليت بصورت گروهي وجود ندارد.

- مسافرين محترم موظف به حفاظت از كد هاي اعلام شده از جانب سيستم مي باشند.

- كارتهاي شتاب غير از طرف قرار داد با شركت ،‌فقط قابليت خريد اينترنتي داشته و داراي قابليت استرداد اينترنتي نمي باشند و براي استرداد بليت هاي خريداري شده با استفاده از اين كارت ها ، مسافر مي بايست به يكي از مراكز فروش مراجعه و بليت خود را چاپ و سپس استرداد نمايد. (كارت نقدي پارسيان نيز جزو اين گروه كارت ها مي باشد.)

- در هنگام استرداد اينترنتي درصورت قطعي و يا بروز اشكال درسيستم ، هر چه سريعتر برا ي استرداد به يكي از مراكز فروش مراجعه نماييد.

- جهت استرداد بليت در مراكز فروش حتما كارت شناسايي مسافر را به همراه داشته باشيد. در غير اينصورت آژانس ها از استرداد بليت خودداري و همچنين باز پرداخت خسارت به بليت هايي كه خسارت تعلق مي گيرد، امكان پذير نمي باشد.

- به همراه داشتن كارت شاهد يا جانباز برا ي اينگونه افراد جهت صدور بليت و سوار شدن به قطار الزامي مي باشد.

- تعويض و تغيير اطلاعات پس از تكميل فرايند خريد دراين سيستم وجود نداشته و در صورت انصراف، بليت مي بايست استرداد شود.

- در صورت بروز اشكال در فرايند خريد، قبل از هر گونه اقدام مجدد براي خريد حتما گزارش خريد خود را بررسي نماييد.

- پس از چاپ بليت، ‌استرداد الكترونيكي بليت ممكن نمي باشد و براي استرداد بايد به يكي از مراكز فروش مراجعه نماييد ضمن اينكه بليت هاي چاپ شده مشمول قانون ابطال نمي باشند.

- جهت دريافت اطلاعات عمومي،‌ با پايگاه اطلاع رساني شركت به شماره 139 تماس حاصل فرماييد.

- تا ساعت 12 ظهر روز قبل از حركت، استرداد بليت مشمول 10% جريمه مي باشد.

- از ساعت 12 ظهر روز قبل از حركت تا 3 ساعت مانده به حركت، استرداد بليت مشمول 30% جريمه مي باشد.

- از 3 ساعت قبل از حركت تا لحظه حركت ، استرداد بليت مشمول 50% جريمه مي باشد.

- پس از حركت استرداد امكان پذير نمي باشد.

- برا ي اطفال (‌زير 2 سال)‌ جا تخصيص داده نمي شود و درصورت تمايل به رزرو صندلي مي بايست از گزينه خردسال استفاده نماييد.

- بليت نيم بها شامل افراد 2 تا 12 سال سن مي گردد.

- براي افراد ذكور بالاي 6 سال، ‌در كوپه خواهران بليت صادر نمي شود و درصورت استفاده، بليت استرداد مي گردد.

- در صورت استفاده ناصحيح از سهميه ها، بليت بايد مسترد گردد.

- قطارهاي اتوبوسي دربست كوپه ندارند.

- فقط تا 24 ساعت قبل از حركت، ‌رزرو بليت با امكان خريد غذا انجام مي پذيرد.

- ساعت حركت قطار دوم مي بايست حداقل 3 ساعت از زمان ورود قطار اول گذشته باشد، ‌در صورت عدم رعايت دستور العمل مذكور و جا ماندن مسافر از قطار دوم ،‌مسئوليت با خود مسافر است.

- در قطارهای اتوبوسی از دربست کوپه استفاده نفرمایید، در صورت استفاده مسئولیت آن بر عهده خود کاربر خواهد بود.

- از دريافت بليتي كه به نام شما نيست يا بليت مخدوش و داراي قلم خوردگي، خودداري كنيد.

- بليت بايد به نام مسافر باشد و دارندگان بليت‌هاي غيرهمنام، بدون بليت تلقي مي‌شوند.

- جانبازان و خانواده معظم شهدا براي خريد بايد تعداد افراد مشمول را در كادر مقابل گزينه جانباز يا شاهد وارد نمايند.

- براي دربست كردن كوپه درصورتيكه تعداد مسافرين كمتر از تعداد صندلي هاي كوپه باشد، مي بايست گزينه دربست كوپه را انتخاب و تعداد واقعي مسافرين را در قسمت مربوطه وارد نماييد. (اسامي كليه مسافرين بايد در قسمت مشخصات مسافرين ثبت گردد.)

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 18,625 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما