فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 1052
  • بازدید کل : 588750

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

گزارش کارآموزی ساختمان سازی


گزارش کارآموزی ساختمان سازی

گزارش کارآموزی ساختمان سازی

 

 

مشخصات فایل گزارش:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 14 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

با ارائه این گزارش کارآموزی به استاد راهنمای خود قطعا نمره 20 را کسب خواهید کرد. ما این مورد را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال راحت این فایل را خریداری نمایید.

 

قسمتی از متن گزارش:

آماده کردن سطح کار :

قبل از آماده کردن کار سطوح قطعاتی ساختمانی از نظر ترازهای قائم و افقی باید کنترل شود دیوار بنایی نباید بیش از 10 میلیمتر از حالت شاقولی در یک طبقه خارج باشد و میزان انحراف در ارتفاع کل ساختمان نباید از 30 میلیمتر بیشتر شود برآمدگی و فرورفتگی در بدنه دیوار باید از 10 میلیمتر کمتر باشد . بندها باید تا عمق 15 میلیمتر خالی و سطح دیوار با بررسی سیمی لیتر شود . زودن زیر سازی از رنگ و روغن و زبر کردن زیرسازی برای ایجاد و چسبندگی بیشتر و آبپاشی بدنه کار قبل از اجرای اندود لازم است .

اندود داخلی با ملات گچ و خاک گچ و گچ کشته پرداختی :

پس از آماده کردن قسمت سفت کاری و شیار دادن و آبپاشی این قسمت ملات گچ و خاک طراز مخلوط گچ با گرد و خاک رس با نسبت 1 به 2 تا 1 به 1 بدست می آید . بر روی سطح سفت کاری این ملات را با ماله پخش می کنیم . بعد از خشک شدن ملات گچ و خاک نوبت به اندود گچی می رسد . ضخامت اندود حداقل 5/2 سانتی متر و نباید از 3 سانتی متر کمتر باشد . ضخامت قشر گچ و خاک 5/1 سانتی و اندود گچ 1 سانتی و گچ کشته پر داخلی در آخر مرحله 2 میلیمتر است . زمان شروع و ختم گیرش به ترتیب برای گچ زودگیر 2 و 15 و برای گچ معمولی 6 و 30 شروع گرفتن برای گچ کند گیر نباید از 20 دقیقه بیشتر باشد لذا در صورت استفاده از آهک شکفته برای کندگیر کردن تا 10 درصد وزن گچ، زمان شروع گرفتن به 12 دقیقه افزایش می یابد برای این کار دوغاب آهک باید از الک با چشم کمتر از 1 میلیمتر گذشته باشد .

معمولا بر روی اندودها داخلی نقاشی می کنند بنابراین سطح داخلی دیوارها باید صاف و بدون موج و ترک باشد .

کف سازی بر روی زمین

زمینی که طبیعی و دارای ویژگی لازم است پس از تسطیح خاک بتنی به عیار 200 کیلوگرم سیمان در هر متر مکعب بتن به ضخامت 10 تا 7 سانتی در نظر گرفته می شود بعد ملات ماسه سیمان به ضخامت 2 سانتی متر و روی بتن پهن می شود و بعد فرش موزاییک اجرا می شود .

کف سازی بر روی طبقات

پس از اجرای سقف یک لایه بتن سبک روی آن می ریزند وآن را بوسیله ماله صاف می کند . پس از خشک شدن بتن پوکه پوشش نهایی کف را انجام می دهند . علت استفاده از بتن پوکه که در سقف اولا به خاطر سبکی آن ثانیا به خاطر داشتن منافذ ریز عایق حرارتی بسیار خوبی است .

کف سازی سرویس ها در طبقات

پس از اجرای سقف ، شیسب بندی را با استفاده از بتن سبک انجام داده و یک قشر ملات ماسه سیمان روی آن می کشند و آنرا روی دیوار نیز ادامه می دهند یک ماهیچه سیمانی در پای دیوار با زاویه 45 درجه بوجود می اورند . برای عایقکاری ابتدا 1 لایه قیر و گونی روی کف پهن می کنند . آنرا روی دیوارها امتداد می دهند این قیر گونی را در حمل آبرو سوراخ کرده و آن را به داخل سوراخ بر می گردانند . سپس کف شوی را در محل خود روی قیر و گونی قرار داده قشر دوم قیر و گونی را در کف و بدنه ها می کشند . روی قیر گونی قائم توری فلزی نصب می کنند سپس کاشی کاری دیوارها را انجام می دهند . کف سرویس ها را می توان با کاشی یا سرامیک پوشاند.

کاشی کاری

کاشی به ابعاد مختلف به ضخامت چند میلیمتر که روی آن دارای سطحی شمشه ای بود و کاملا صاف و صیقلی می باشد و به راحتی قابل تمیز کردن است و در مکان های مرطوب که امکان رشد میکروب بیشتر بوده و به نظافت بیشتری نیاز دارد استفاده می شود مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه .

پوشش کف با موزاییک

پر مصرف ترین ابعاد موزاییک 5/2×5/2×5/2 و 3×30×30 و 4×40×40 سانتی متر است به این ترتیب که یک امتداد مشخص را مبنای موزاییک کاری قرار می دهند و اولین ردیف موزاییک را به موازات آن بر روی ملات ماسه سیمان می چینند.با استفاده از گونیای بلند موزاییک ردیف دوم را عمود بر ردیف اول و بالاخره ردیف سوم را عمود بر ردیف دوم می چینند . این عمل را دلیل گذاری می گویند . مرحله بعد پر کردن متن با موزاییک است . در این مورد با استفاده از ریسمان کار ، موزاییک های متن را بصورت یک یا دو ردیفه بر روی ملات ماسه سیمان می چینند. ملات ماسه سیمان مصرفی برای موزاییک کاری باید باید کم آب باشد و ضخامت آن بستگی به کف تمام شده موزاییک از خط تراز و شیب موزاییک کاری دارد ( حداقل ضخامت ملات زیر موزاییک 2 سانتی متر است ) موزاییک کاری بدون بند انجام می شود یعنی بدون فاصله و چسبیده به یکدیگر . 12 ساعت بعد از نصب موزاییک ها سطح را خیس می کنند و روی ان دوغاب سیمان می ریزند و با جارو و یا کمچه بندها را پر می کنند سپس روی سطح ماسه ی نرم می پاشند و بلافاصله با گونی تمام سطح را تمیز می کنند آخرین مرحله ساب و پرداخت سطح موزاییک هاست .

پوشش کف با سرامیک در سرویس ها

به کاشی های کوچک 1×1 سانتی متر و شش متر سرامیک گویند چون ابعاد سرامیک کوچک برای نصب راحت تر چندین سرامیک را از طرف لعاب به کاغذ می چسبانند ( در ابعاد30×30) به این ترتیب که با ملات ماسه سیمان (6 به 1) و ضخامت 2 سانتی متر سطح کاملا صافی بوجود می آورند و سرامیک ها را روی ملات قرار می دهند . بطور یکه کاغذ آن در بالا دیده شود . 48 ساعت پس از نصب کاغذ را خیس و از سرامیک جدا می کنند . بعد ا زآن دوغاب ماسه سیمان بر روی سطح می ریزند و با گونی تمیز می کنند به این ترتیب بندها پر می شود .

پوشش کف با پاراکت در اتاق ها

ابعاد پاراکت 4×30×30 سانتی متر و نوع دیگر به طول 12 تا 5/16 سانتی متر و عرض 2 تا 5/2 سانتی و ضخامت 8 میلیمتر است این لایه ها را بوسیله چسب با فشار به یکدیگر می چسبانند . در زیرسازی کف اتاق ها در پاکت از عایق کاری استفاده می شود . پوشش کف در این ساختمان از سرامیک بوده که مراحل ان مانند پوشش کف در موزاییک است با این تفاوت که بندها را در سرامیک با دوغاب پر می کنند .

نماسازی

ملات مورد استفاده در نماسازی باید دارای استحکام زیادی باشد و پیوستگی و یکپارچگی اجزای متشکله تعیین شود . تمام خطوط قائم ها باید شاقولی و یکنواخت باشد لنگهایی که برای در پوش دیوار و قرنیز روی دیوار با قسمت بیرونی کف پنجره و قطایر آن ها باید نبت به سطح دیوار دارای پیش آمدگی بوده وشیاری به فاصله 2 سانتی متر از لبه زیرین سنگ بعنوان آبچکان در ان ایجاد شود و سنگهای نما باید در محل خود طوری نصب شوند که فاصله خالی مابین پلاکهای سنگ و بنای پشت آن از 2 سانتی متر کمتر نشود و فضای خالی یاد شده با دوغاب سیمان پر می شود.

سنگهای استفاده شده در نما بدون ترک بود و مقاومت در برابر یخبندان را داشته باشد .

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 16,125 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما