فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 1052
  • بازدید کل : 588806

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

گزارش کارآموزی چمن کاری در پارک منطقه 19 تهران


گزارش کارآموزی چمن کاری در پارک منطقه 19 تهران

گزارش کارآموزی چمن کاری در پارک منطقه 19 تهران

 

 

مشخصات فایل گزارش:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 25 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

با ارائه این گزارش کارآموزی به استاد راهنمای خود قطعا نمره 20 را کسب خواهید کرد. ما این مورد را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال راحت این فایل را خریداری نمایید.

 

قسمتی از متن گزارش:

فهرست مطالب :

_ مقدمه ای از شهرداری منطقه 19 تهران

- تعريفي از چمن و چمن کاری

- خاکبرداری با بیل مکانیکی جهت خاکریزی زراعی برای کاشت چمن

- خاکریزی

- رگلاژ

- تسطیح

- علطک زنی

- ماله کشی

- بذرپاشی

- کود پاشی

- ابیاری روزمره

- عكسهايي از چمن وچمن كاري

روز اول : ( 29 / 4/87 )

 

( خاکبرداری با بیل مکانیکی جهت خاکریزی زراعی برای کاشت چمن وگونه های گیاهی)

در ساعت 8 صبح تعدادی از کاراموزان به همراه سرپرست کاراموزی به محلی که قرار بود در ان چمن کاری انجام شود واقع در پارک 22 بهمن در منطقه ی 19تهران رفتیم .در اوایل کار سرپرست در مورد خاک ورزی و هدف های اصلی تهیه ی بستر بذر صحبت نمودند.

تعریف خاک ورزی : مجموعه کارهاییی که شرایط خاک را به گونه ای تغییرمیدهد تا خاک برای رشد گیاه مناسب شود .

سپس در مورد هدفهای اصلی تهیه بستر بذر صحبت نمودند :

- مناسب کردن ساختار خاک

- کنترل رطوبت خاک

- از بین بردن علفهای هرز

- ریر خاک کردن بقایای گیاهی

و در مورد این صحبت شد که یکی از اساسی ترین مرحله ی تهیه بستر برای بذر پاشی شخم زدن یا همان زیرو رو کردن خاک میباشد بطوری که لایه ی زیرین اکبه سطح امده و در برابر عوامل تخریب قرار گیرد از طرف دیگر گیاهان ,کود و سایر موادی که در سطح خاک قرار دارند درون خاک که محیطی مساعد برای پوسیده شدنشان میباشد دفن گردند .

کارهایی که برای تهیه بستر بذر چمن باید انجام داد عبارتند از :

( زیرو رو کردن زمین _ نرم کردن خاک _ جمع اوری ریشه های علفهای هرز موجود در ان قطعه زمین _ امیختن کود با خاک برای پوشاندن بذر )

اگر زمین چمن پستی و بلندی داشته باشد احتیاج بهتسطیح دارد. زیرا در صورت عدم تسطیح در قسمتهای گود آب جمع شده که موجب خفگی چمنمی‌شود و در قسمتهای بلند تیز به علت نرسیدن آب ، چمن کاملاً خشک می‌شود. پس ازتسطیح کودههای حیوانی اضافه می کنیم بسیار مناسب است

نکته : در مناطق سرد سیر در اواسط پائیزبه زمین کود داده می‌شود و در مناطق گرمسیر در هر موقعی از سال به جز ماههای بسیارگرم سال می‌توان کود دهی کرد.

سپس با کمک کارگران شروع به انجام خاکبرداری با بیل مکانیکی نمودیم کار به اینصورت بود که با بیل مکانیکی شروع به زیرو رو کردن خاک کردیم و با زیرو رو کردن خاک علفهای هرز موجود در زیر خاک با ریشه ها وریزوم وغده های که در زیر خاک بودن به سطح خاک امده و جمع اوری شدن و کلوخه ها و سنگها نیر از سطح خاک پاکسازی شد . (چمن را در خاکي نه چندان سنگين و نه خيلي سبک کشت مي کنند. يک خاک عميق و حاصل خيز و عاري از بذر علف هرز براي چمن کاري مناسب است ) کلوخ ها را خرد و سنگ ريزه ها و باقي مانده هاي گياهي را از خاک خارج مي کنيم تا سطح خاک کاملاً صاف شود

عمق عملیات خاکبرداری 80-70 سانتی متر بود و خاکبرداری بصورتی انجام شد که پس از ان زمین پستی و بلندی نداشت و مسطح و یکنواخت بود .ادامه ی عملیات کاشت چمن به فردا موکول گردید.

تسطيح يا ترازبندي : مشخص كردن پر ارتفاع ترين نقطه به سمت كم ارتفاع ترين نقطه در چمن كاري كه باعث خاكريزي مي شود را تسطيح يا تراز بندي گويند.

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر

 


مبلغ واقعی 14,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 427

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما