پیوند ها
نظرسنجی سایت
آمار بازدید سایت
دانلود طرح درس روزانه شیمی3 آشنایی با سلول سوختی
مشخصات فایل طرح درس:
فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحات: 10 صفحه
دوره: دبیرستان، دوم متوسطه
پایه: دوازدهم
درس مربوطه: شیمی3
کیفیت: بسیار عالی
توجه: این طرح درس توسط معلم رسمی آموزش و پرورش، با رعایت سطوح بالای ارزشیابی، رعایت واحدهای یادگیری، طبق استانداردهای دبیرخانه راهبری کشوری و طبق برنامه درس ملی طراحی و تالیف شده است و مناسب دبیران شیمی محترم جهت نوشتن طرح درس قبل تدریس، همچنین شرکت در جشنواره های تدریس استانی و کشوری میباشد.
طرح درس و اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم
قسمتی از متن طرح درس:
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها |
||||||||
هدف کلی |
1-آشنایی بالیتیم به عنوان فلزی ارزشمند 2- آشنایی با سلول سوختی |
||||||||
اهداف مرحلهای |
آشنا شدن دانشآموزان با:
2-سلول سوختی به عنوان منبعی برای تولید انرژی 3-رایج ترین سلول سوختی وکار کرد آن 4-معایب ومزایای پسماند باتری لیتیمی 5-تعیین عدد اکسایش در یک گونه شیمیایی 6-تشخیص کونه اکسنده وکاهنده باتغییر عدد اکسایش اتم در یک واکنش 7-ارزش وکاربرد باتری های پیرامون خود
|
||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش
|
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
||||||
عنصر |
عرصه ارتباط با |
||||||||
خود |
خدا |
خلق |
خلقت |
||||||
1-علت مناسب بودن لیتیم را برای ساخت باتری توضیح دهد. 2-چند نمونه از کاربردباتری لیتیمی در زندگی روزمره مثال بزند. 3-مشکلات و مزایای پسماندهای الکترونیکی را توضیح دهد. 4-مناسب ترین سوخت برای خودروها ونیروگاهها را نام ببرد. 5-چا لش های استفاده از سوخت های فسیلی را توضیح دهد. 6-مزایای سلول سوختی را تو ضیح دهد. 7-اجزای سلول سوختی رانام ببرد.
8-طرز کار سلول سوختی زا توضیح دهد. 9-ساختار سلول سوختی را تجزیه وتحلیل کند.
10-در مورد انواع باتری لیتیمی و سلول سوختی مقاله تهیه کند. 11-با استفاده از ساختار الکترون-نقطه عدد اکسایش اتم هارا تعیین کند. 12-با محاسبه تغییر عدد اکسایش اکسنده وکاهنده را تعیین کند. 13-عدد اکسایش عناصر در واکنش را تعیین کند.
14-به سوالات مطرح شده پاسخ و درباره ی پاسخ خود با دیگران بحث کند.
|
- تجزیه وتحلیل - کاربرد درک وفهم - دانش - درک وفهم - درک وفهم - دانش - درک وفهم - تجزیه وتحلیل - ترکیب - کار برد - کار برد - دانش - ارزشیابی
|
- تعقل - تعقل - تعقل
- علم - تعقل - تعقل - علم - تغقل
- تعقل - عمل - تعقل - تعفل - علم - اخلاق
|
*
* *
*
* *
* |
*
⋆ |
* *
*
* *
|
||||
|
- اجرايمستقل - مشاهده - اجرای مستقل - اجرای مستقل
|
- عمل - تعقل - عمل - عمل
|
* *
|
⋆ ⋆
|
|||||
|
- دریافت - واکنش - واکنش - واکنش - واکنش - تبلور شخصیت - واکنش - ارزشگذاری |
- اخلاق - اخلاق - عمل - تعقل - اخلاق - اخلاق اخلاق - ایمان
|
*
*
*
|
* |
*
*
*
|
*
|
ادامه دارد...
مبلغ واقعی 13,625 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 10,900 تومان
برچسب های مهم