فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 310
  • بازدید کل : 580837

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

ترجمه کتاب ارزش ها در تدریس آموزش عالی نوشته تونی هارلند و نیل پیکرینگ(Values in Higher Education Teaching)


ترجمه کتاب ارزش ها در تدریس آموزش عالی نوشته تونی هارلند و نیل پیکرینگ(Values in Higher Education Teaching)

ترجمه کتاب ارزش ها در تدریس آموزش عالی نوشته تونی هارلند و نیل پیکرینگ(Values in Higher Education Teaching)

 

 

فرمت فایل: Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 28 صفحه

فصول ترجمه شده: فصل 1 و2

صفحات ترجمه شده: از صفحه 1 تا صفحه 40 کتاب

نام کتاب ترجمه شده: Values in Higher Education Teaching ارزش ها در تدریس آموزش عالی

نویسندگان کتاب: Tony Harland , Neil Pickering تونی هارلند و نیل پیکرینگ

 

برای دریافت کتاب Values in Higher Education Teaching روی لینک زیر کلیک کنید:

 


کتاب Values in Higher Education Teaching

 

قسمتی از متن ترجمه:

 

ارزش­ ها در تدریس آموزش عالی

ارزش ­ها در تدریس آموزش عالی، به بررسی تشکیلات ارزش در آموزش، پژوهش، یادگیری و آموزش عالی و اکتشاف ارزش­های لازم برای کار کردن، که به منظور هدایت آموزش عالی و کمک به فهم دانشگاهیان و کار علمی آن­هاست، می­ پردازد.

فکر کردن به اقدامات ارزش، اگرچه ارزش آن به خوبی شناخته شده است، به ندرت در سطر سوالات به عنوان شیوه ­ها در آموزش عالی، توسعه یافته است. بحث این کتاب بر سر این است که با قرار دادن ارزش­ هایی به صورت پایدار و محکم در دستور کار کسانی که از تدریس، کار و یادگیری در آموزش عالی و حرفه ای علمی برای مکالمات ارزش و بطور بالقوه، راهی برای تمرین آن استفاده می کنند، بتواند فضای جدیدی را بروی ما باز کند.

ارزش­ ها در تدریس آموزش عالی، کلیدی اصلی برای استادان دانشگاه است، کسانی که با مسئولیت رهبری و مدیریت آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی برای درجه های بالاتر در آموزش عالی سر و کار دارند.

کتاب­های اندکی وجود دارد که مستقیما به سوال گسترده و پیچیده ارزش در تدریس مقطع آموزش عالی می ­پردازد، در عین حال ارزش­ ها به طور گسترده­ای به رسمیت شناخته شده است و تمام اقدامات ما را تحت نفوذ خود قرار داده است. در این معنا، یک بخش قابل قبول دانشگاهی، باقی ماندن زندگی در قلمرو "گرفتن مدرک" است به جای اینکه آگاهانه و بطور صریح به کاوش و کسب تجربه بپردازیم. این کتاب با ایده ارزش در هر دو شیوه عملی و فلسفی سر و کار دارد. این یک اصل است که بر اساس تحقیقات اولیه و با استفاده از هر دو داده­های تجربی و تئوری، به تدریس ارزش در آموزش عالی و ارزش­های موجود نظام آموزش عالی، بپردازیم. این بررسی در مورد تاریخچه ارزش در تدریس آکادمیک و اصلاحات عمده­ای که در طی 20 سال گذشته اتفاق افتاده، است. اصطلاحات اساسی که در ماهیت آموزش عالی غرب وجود دارد، لازم است بهسازی شوند. اما تغییرات واقعی کمی را ساختند. پیامد­هایی برای یادگیری دانش آموزان و جامعه وجود دارد، در حالی که آموزش ارزش­ها در همه موضوعات به طور بالقوه ریشه در تغییرات تجربه­ های دانش­ آموزان دارد.

تونی هارلند[1] دانشیار مرکز مطالعات و توسعه آموزش عالی در دانشگاه اتاگو، نیوزلند[2].

نیل پیکرینگ[3] مدرس ارشد در بیوتیکس[4] در مرکز بیوتیکس در دانشگاه اتاگو، نیوزلند.

فصل 1: ارزش­ها

ما باید برای رسیدن به فهم روشن از ارزش و ارزش ­هایی که برای کسب­ وکار پیچیده در آینده لازم است، تلاش کنیم. مشکل به­ نظر می­رسد، زمانی که ما فکر می­ کنیم همه افکار و اقدامات ما با ارزش ترکیب شده است، و این که حتی باور­های ما در چنین موقعیتی تحت تاثیر تصمیمات ارزشی خودمان است. پس، از آنجایی­ که ما می­دانیم ارزش­ها می­توانند تغییر کنند و یاد گرفته شوند، معلم که به صراحت ارزش­ها را در عمل خود بکار می­برد، از خود دانش­ آموزان می­خواهد که مشکلاتشان را خودشان حل و فصل کنند. (و البته که این هم یک تصمیم ارزشی است). برای این کار معلم نیاز دارد به ارزش­هایی فکر کند که به بیان باورهای شخصی و فکر کردن در ارزش نهادن به عنوان یک فعالیت عملی و سیستماتیک می­پردازد. ارزش­ها با همه پیچیدگی­های نظری و عملی خود، به یک بعد اساسی از کار دانشگاهی تبدیل شده که یک معلم می تواند بر این اساس، برای به دست آوردن بینش بیشتر تلاش کند. در این فصل، بحث ما بر سر این است که فرایند تفکر در مورد ارزش­ها و آنچه که به نظر می­رسد ارزش­های معلم تقدم دارد بر یک تمرینات انعطاف پذیر که می­تواند فراهم کنه دید انتقادی برای تئوری ­های آگاهی شخصی آموزش عالی، تحقیقات، تدریس و زندگی دانشگاهی.

ارزش­ ها چه هستند؟

به­ زبان ساده ­تر، ارزش­ ها قابل انتخاب هستند. همانطور که ما به ارزیابی تصمیم­ گیری در مورد اینکه چه ­کار می ­کنیم و چگونه زندگی می­ کنیم، می ­پردازیم، و در شرایط غیر عادی، فکر می­ کنیم، عمل می­ کنیم و یا نسبت به ارزش­هایمان عکس ­العمل نشان می­دهیم، به نوبه خود، افکار ما ارزش­های جهان، و با توجه به تمرکز این کتاب، ارزش­های آموزش و آموزش عالی را خلق می­کند.

بحث قابل توجهی وجود دارد بر سر اینکه خواه ساختار انعکاس­ های جهان تنها انتشار ارزش­های انسان است، یا خواه در خارج یک ارزش مستقل وجود دارد که چگونگی تصمیم­گیری ما را مشخص می­کند. اما رویکرد­های ما برای رسیدن به این سوال گسترده، منطقی است که به آموزش عالی به عنوان ارزش­های سازمانی، به عنوان معلمان و فراگیران و اثرات ارزشی آن فکر کنیم. این شامل انتخاب­های ما در آنچه ما یاد می­گیریم، چگونه یاد می­گیریم، چه انتخابی برای پژوهش­مان داریم، چگونه خودمان را هدایت می­کنیم و چگونه فعالیت­هایمان را سازماندهی می­کنیم، می­شود.

ما تمایل داریم به این ادعا بپردازیم، حتی مفاهیمی که ممکن است به طور معمول در مورد آن تفکر کنیم یا ارزش مطلق آن­ها را بپذیریم (ازقبیل نظریه­ ها، شواهد و غیره) این انتخاب­ ها وجود دارد و توسط افراد انتخاب می­شود. اهداف و ایده­ ها ممکن است به عنوان کیفیت بالا یا ارزشمند یا پسندیده به رسمیت شناخته شود. مانند اینکه آن­ها انگیزش برای عمل را فراهم می­کنند. بنابراین ارزش­هایی که اصولی و اساسی هستند نیرو محرکه­ای برای هدایت اجباری افراد است. اگر ارزش نهادن یک مشخصه باشد به معنی آنچه افراد ارزش­هاشون رو تعریف می­کنند، در برخی از تعاریف و آموزش آن­ها، نیاز به درک درستی از ماهیت خود و همچنین تلاش برای حفظ ارزش­ها در خط مقدم تفکرات ما دارد.

به هر حال، انعکاس ارزش­ها به طور مداوم می ­تواند بسیار ناتوان و بیشتر ارزش­ها در تفکر ما با گذشت زمان برجست­گی خود را از دست می­دهند. در عین حال، زمانی که به ­یاد می­آوریم یا سوال می­کنیم یا به چالش می­ کشیم، می­توان گفت که برخی از اهداف، افکار و اعمال را می­توانیم در انواع دیگر ارزش­ها در نظر بگیریم. ما می­توانیم ارزش­ها را در خواص مختلف اهداف و اعمال (صادقانه، هوشمندانه، ظریف، دلسوز و غیره) توصیف کنیم، و همچنین می­توان یک مقاله خوب را سازماندهی کرد یا یک سخنرانی قابل توجه را تشخیص داد. هنوز قضاوت­ های ما در مورد ارزش­ها و خواص آن­ها الزاما پایدار نیست و ممکن است در طول زمان تغییر کند. به طریقی تغییر ارزش­ها در زندگی روزمره ما به عقاید ساده یا تئوری­های عالی نیاز ندارد. الباز[1] (1992) تصریح می­کند که ارزش­ها به طور کلی انواعی که به بازرسی آگاهانه فوری نیازمند باشد، نیستند. ما به­طور کلی فقط می­دانیم و افکار آزاد خودمان را در مورد دیگر تصمیمات مبرم­تر (که در بحث ما هنوز مبتنی بر ارزش است) را کنار می­گذاریم.

اگرچه ارزش ­گذاری (یا ارزش تصمیم­ گیری) برای تمام افراد اعتبار دارد، ما نمی­ خواهیم اشاره کنیم به موقعیتی که در آن هر چیزی به کار می­رود یا یک شخص برای دیگران به خوبی ارزش می­ گذارد. برخی از تصمیم ­گیری­های ارزش را به سادگی بهتر و در درون جوامع­مان و گروه­های اجتماعی­ مان بطور شهودی می­دانیم، و می­تواند توافق زیادی در این­باره وجود داشته باشد. برای مثال، اگرچه ممکن است انتخاب بین، اظهار کردن، شادی و عقلانیت، سخت باشد، این امر به آسانی ممکن است یک انتخاب بین بردگی و آزادی یا حقیقت و حیله باشد. زمانی ما استدلال می­کنیم که یک ارزش باید مقدار بیشتری باشد که ممکن است بر روی برتری افراد اثر بگذارد یا این تصور را که ترجیحات و تنوع فردی در میان افراد مورد احترام نیست، را داشته باشیم. با این حال، اگرچه ارزش­نهادن به طور نسبی در مورد افراد این است که همیشه واسطه تجارب فردی در جهان اجتماعی است، علاوه بر این، به واسطه مذاکرات هم هست. علاوه بر این، احترام به تنوع ارزش است که باید راه را برای چالش باز کند. برای مثال می­توان استدلال کرد، که اگر در میان مردم، تفاوت و گوناگونی رواج داشته باشد، به­ جای هماهنگی، ممکن نیست که ارزش موقعیت به خوبی نگه داشته شود.


فصل دوم: درک ارزش ­ها در عمل

چهار موضوع کلیدی از تحقیقات ما بیرون آمد و به سمت ارزش ­هایی رفت که یک جایگزین نقطه شروع برای یادگیری تدریس را ارائه می دهد. در اینجا فرم گزاره­ای ارائه می­شود:

  1. دانشگاه­ها پایه و اساس ارزش­هاست اما اصلاحات معاصر ارزش­ها را برای هر دو معلم و یادگیرنده، تغییر می­دهد.
  2. آموزش ارزش­ها یک راه جدید تفکر در مورد دانش و عمل آکادمیک را ایجاد می­کند.
  3. بدین منظور آموزش ارزش­ها به دیگران برای اولین بار، ما نیاز به بررسی و توضیح ارزش­های خودمان داریم.
  4. یادگیری برای تدریس هنوز هم یک فعالیت آماتور است.

درک وسیع ارزش ­های بنیادین آموزش عالی کلیدی برای درک آن چیزی است که ما آموزش می­دهیم و چگونگی و چرایی در مورد این فعالیت و جزئیات بیشتر در فصل چهار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این مرحله کافی است به یاد داشته باشید که امروزه آموزش عالی در حال پیچیده­تر شدن و تشخیص بوسیله تهاجم ارزش­ها و چالش­های ثابت است. آموزش در داخل چارچوب گسترده ارزش­ها صورت می گیرد که اشکال هویت دانشگاهی، چگونه دانشگاهی در مورد آموزش دادن فکر می­کند و آنچه در عمل مجاز است، را در بر می­گیرد. بزرگترین چالش برای دانشگاهی از حرکت به جمعیت عظیم آموزش عالی آمده است، توسط هر دو خواسته برای مقیاس اقتصاد و برای ارزش افزوده به عنوان بخشی به دنبال تولید بیشتر و کارگران تحصیل کرده بیشتر برای اقتصاد دانش جدید است.

دانش ­آموزان در کلاس­های به طور فزاینده­ای بزرگ آموزش داده می­شوند و تا چه اندازه یک فعالیت نسبتا صمیمی بود آن­ها بیشتر بی ­شخصیت می­شدند. در همان زمان، به ویژه در تحقیقات- دانشگاه­های مفرط، به طور موثر جدا از اساس تحقیقات آن­ها آموزش می­دادند و به طور فزاینده­ای به عنوان یک فعالیت ثانویه بی­ ارزش است. برای اطمینان از کیفیت فرهنگ آموزش کم ارزش جدید، دانشگاهیان شخصا مسئول نگه­داری گروه ذینفعان است که تمایل به بردن آموزش به فضاهای امن با هر دو ریسک و نوآوری جایگزین برنامه­های درسی بی­ خطر شود.

راه جدید رقابت با برقرار کردن ارزش­های عملی و قدیمی و زمانی که سیستم­ها در به سرعت عوض می شوند، معلم یک کار سخت­تر در اتصال اهداف آموزش عالی دارد. در این فصل ما بحث می­کنیم که آن­ها باید به هرحال، بدقت آنچه ارزش آن­ها برای اعمال خود و آنچه آن­ها تلاش می­کنند برای رسیدن به یادگیری دانش ­آموزان را تعیین کنند. ما یک مورد که ارزش­ها را قرار می­دهد به جای نیاز عمل آموزش به یک معرفت­شناسی جدید برای یادگیری که خیلی بیشتر از ریشه­ های هستی­شناختی آن آگاه است. در آگاه بودن بیشتر از آنچه ارزش ما، بیشتر آگاه می­شویم از اینکه چگونه اعتقادات­ ما آموزش­مان را آگاه می­کند.

این فصل به بخش ­های زیر تقسیم می­شود:

  1. ارزش دانستن چیست؟ در این بخش به بررسی پیامدهای گسترده­ای از آموزش عالی در جوامع امروز و چگونه برخی ارزش­ها ممکن است آموزش را راهنمایی کند.
  2. ارزش یادگیری چیست؟ ارزش یادگیری چیست در درجه اول در مورد یادگیری استادان دانشگاهی برای تدریس و قرار گرفتن ارزش­ها در این فرایند است.
  3. ارزش­ نهادن برای عمل آکادمیک. ما این فصل را با ارائه مدلی برای یادگیری حرفه­ای که ارتباط بین هستی ­شناسی و روش آموزش را نشان ­می­دهد، به پایان می­رسانیم.

ارزش دانستن چیست؟

ارزش دانستن چیست؟ عنوان فصل 5 از نیل پستمن[1] و چارلز وین­گارتنر[2]، ’آموزش به عنوان یک فعالیت خرابکارانه‘ است (پستمن و وین­گارتنر، 1969). کتاب آن­ها شرحی بر وضعیت آموزش و پرورش متوسطه در ایالات متحده در سال 1960 است. مقصود اصلی نویسندگان این است که جهانی که ما در آن زندگی می­کنیم در مشکل و بسیاری از مشکلات پیچیده که جوامع با آن سر و کار دارد، توسط افراد به اصطلاح تحصیل کرده ایجاد شده است. آموزش و پرورش از اینرو، تاکنون در نظر خود شکست خورده، در عین حال آن همچنین تنها وسیله­ای هست که ما می­توانیم برای مقابله با چالش­های مقابل به کار گیریم. با این حال، آن­ها استدلال می­کنند که برای موفقیت ما باید نگاهی بیندازیم برای روش­های جدید تدریس و ایجاد نوع جدیدی از آموزش و پرورش که تمرکز کمتری بر انتشار اطلاعات واقعی دارد. در تلاش خود آن­ها بپرسید ’ارزش دانستن چیست؟‘ که یک سوال ارزشی است که به قلب آموزش می­رسد و آن مربوط به امروز در سال 1969 است.

ارزش دانستن چیست؟ باید از همه کسانی که در آموزش عالی تدریس می­کنند، پرسیده شود و حتی در دبیرستان به دو دلیل بالقوه ­تر هست.

اول، هنوز هم وجود دارد یک درجه زیادی از آزادی فردی و حق انتخاب در آنچه ما می­آموزیم و دوم، دانشگاهیان معمولا به دانش آن­ها که می­خواهند تحقیق کند را اولویت می­دهند.

خلق و انتشار دانش نتیجه در هم پیچیدن است و چگونه ما تصمیم به استفاده از این وضعیت منحصر به فرد برای نوع جدیدی از آموزش دقیق تفکر که در مورد تجربه یادگیری برای دانش ­آموزان ما ایجاد شده است، می­گیریم. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که سیستم دانشگاه به موفقیت­های بزرگی در گذشته رسیده و نمونه ­های بسیاری یافت می­شود از آنچه ممکن است تجارب با کیفیت نامیده شود که به حق قلب آموزش عالی است. دانش­آموزان هنوز هم می­توانند آموزش عالی دریافت کنند و معلمان می­توانند تجاربی فراهم کنند که دانش­آموزان برای بقیه زندگی خود در آن بمانند. این وقایع تمایل دارد که ارتباط ارزش­های آموزشی لیبرال را محصور کند که شامل ایده­هایی مانند تفکر انتقادی، روابط بسته معلم وشاگرد و تدریس این است که در ارتباط با فرآیندهای یادگیری محکم است.

بنابراین هنگامی که ما در مورد توسعه یک جایگزین نقطه شروع برای تدریس یادگیری صحبت می­کنیم، ما می­ پذیریم که در حال حاضر راه­هایی رفته در مورد کارمان وجود دارد که بسیار ارزشمند هستند، با این حال، ما استدلال می­کنیم که این در سراسر دانشگاه مشترک نیست. در همان زمان، معلمان از امکانات و گزینه­های متفاوت برای تدریس آگاه هستند و با وجود محدودیت­های روزافزون در زندگی دانشگاهی، افراد و گروه­ها هنوز هم آزادی کافی برای کار کردن آنچه بیرون از ارزش در آموزش و یادگیری و فرصت برای قرار دادن این به جای عمل باشد را ندارند.

دانشگاهیان در درجه نخست تحقیقات در یک زمینه موضوع که به آن­ها دانش می­دهد و ادعای آن­ها تخصص­شان است. چگونه تصویب این دانش به نظر می­رسد به عنوان نقطه شروع طبیعی برای آموزش است. تصمیماتی وجود دارد در مورد اینکه چه بخش­هایی از یک موضوع مربوط هستند، در چه مرحله­ای پیچیدگی باید معرف و بهترین راه برای ارائه اطلاعات باشد. در یکی از این طبقه­بندی، تصمیماتی در مورد یادگیری خود وجود دارد و دانش­آموزان چگونه می­توانند به عنوان یادگیرندگان موضوع در این زمینه توسعه دهند. یک راه خام نشان دادن ایده در حال توسعه یادگیرندگان است که می­گوید اگر ما بخواهیم به دانش ­آموزان کمک کنیم، می­گوید، متفکران انتقادی بسیار وفق یافته­اند، این است که به احتمال زیاد اتفاق می­افتد موثرترین زمانی که معلم مفهوم ارزش­ها به اندازه کافی به آن نگرانی مرکزی برای تدریس و یادگیری دانش­ آموزان است. بنابراین، این استاد دانشگاه می­تواند اضافه کردن ارزش به تجربه دانشجویان بوسیله هدف برای دانش­آموزان خود برای تبدیل شدن به منتقدانی آگاه است.

چه اتفاقی ممکن است بیفتد، به نظر پیچیده­تر می­رسد. ما می­توانیم از موضوعاتمان برای کمک به توسعه بهتر یادگیرندگان استفاده کنیم، اما برای چه هدفی؟ این است که در اینجا ارزش­ها بیشتر به پیش­ زمینه می­آیند. اگرچه استدلال ما بر این است که ارزش­ها در تمام اتفاقاتی که در زندگی آکادمیک می­ افتد، بنیاد و اساس هستند، ما نیز خاطر نشان می­کنیم که آن­ها اغلب ناگفته و ضمنی هستند. هنگامی که معلم تحت فشار هست با برخورد با سوالاتی که نیاز به قضاوت ارزشی دارند، آن­ها از تجربه می­دانند به ندرت جواب یا راه­ حل آسانی وجود دارد. معلم شخصی است که می­کوشد اهداف کار آموزشی خود را با عدم قطعیت بیان می­کند و به همین دلیل زندگی می­کند، اغلب راحت­تر بعد از عمل نادیده گرفته می­شود. اگر دانشجویان ما با دانش و توانایی­های خوب، فارغ­التحصیل شوند، ما به اندازه کافی انجام نداده­ایم؟ با این حال، بدون در نظر گرفتن اهداف گسترده­تر برای یادگیری دانشجویان، هر گونه پاسخ به ’ارزش دانستن چه چیزی است؟‘ است. به سادگی فاقد ارتباط در جهان وسیع­تر و ما در معرض خطر بصورتی پایدار و محکم باقی مانده در چنگ اطلاعات قدیمی­تر است- پارادایم­های آموزشی غنی از اطلاعات که پستمن و وین­گارتنر از آن انتقاد کردند. پروژه دانش باید نهایتا توسط دانشجویان ما داوری شود از اینکه چگونه آنها بر این باور ایستاده ­اند برای آنچه که باور دارند یک دنیای بهتر را می­سازند.

دانشگاهیان به طیف گسترده ­ای از ارزش­ها باز هستند، بنابراین پایه و اساس برای آموزش عمل همیشه روشن نیست. تاکید اخیر بر ارزش­هایی مانند منافع اقتصادی نه تنها بیرون می­راند ارزش­های ما را به عقب بلکه ارزش­های جدید خلق می­کند. تلاش برای حذف درهای بسته ارزش­های جدید، منجر به توجیه مشکلات و ترک دانشگاه به اتهام مقاومت در برابر تغییر و یا حتی از بازگشت به نخبه ­گرایی است. به هر حال، پایه و اساس ارزش­ها به نظر می­رسد آنچه ما نیاز داریم به عنوان نهاد آن را بدهیم و معلم هر دو خط پایین و آرمان برای تمرین. این بنیاد به نظر می رسد لازم است برای هر تحقیقق به ارزش آموزش عالی ضروری است. لیست کوتاهی از ایده­ ها وجود دارد که سنت ­های دانشگاه­های غربی را مجسم کرده ­اند:

آزادی بیان

تفکر انتقادی

تحمل

احترام

دانش

حقیقت

خلاقیت

دموکراسی

 

ادامه ...

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 22,375 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 397

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما