فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 558
  • بازدید کل : 587516

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

خرید دانلود بهترین پکیج مجموعه کامل فیلم آموزش مهندسی معکوس روش نوین تست زنی آموزش تست زنی در کنکور-ارشد-سراسری بدون معلومات


خرید دانلود بهترین پکیج مجموعه کامل فیلم آموزش مهندسی معکوس روش نوین تست زنی آموزش تست زنی در کنکور-ارشد-سراسری بدون معلومات

خرید دانلود بهترین پکیج مجموعه کامل فیلم آموزش مهندسی معکوس روش نوین تست زنی آموزش تست زنی در کنکور-ارشد-سراسری بدون معلومات

آموزش تست زنی در کنکور-ارشد-سراسری بدون معلومات

 

کسب رتبه بالا در هر آزمونی اعم از دانشگاهی یا استخدامی و...

شما هم می توانید رتبه های بالا کسب کنید

فقط کافیست با آموزشهای ما آشنا شوید مجموعه کامل آموزش اصول تست زنی بصورت کاملا تصویری قابل اجرا در کامپیوتر و هم گوشی موبایل و...

 

مهندسی معکوس تست زنی به شیوه نوین است که شما به صورت غیرمستقیم و بدون آنکه جواب تست را بدانید با روش مهندسی معکوس به جواب می رسید!

بخشی از صحبت مشتریان راجع به این محصول

ابتدا از رتبه ضعیفم و عدم مهارت در تست زنی ناامید شده بودم تا اینکه بوسیله یکی از دوستانم با این روشهای تست زنی اشنا شدم و توانستم رتبه تک رقمی در ازمون کسب کنم



در این فیلم که شامل 3 سی دی است ، در این مجموعه ما با استفاده ازاساتید نخبه کشوری و اصول مهندسی معکوس و با استفاده از ابزارهای قدرتمند آمار و احتمالات و بحث های روانشناسی نحوه کاهش تردید بین جوابهای چهارگزینه ای به سه گزینه ای و نهایتا تک گزینه ای و کشف گزینه صحیح با درصد احتمال صحت بالا را برای شما به طور کامل شرح می دهیم. کارآیی خارق العاده مهندسی معکوس هنگامی مشخص می شود که شما نتایج آن را روی کنکورهای برگزار شده دوره های قبل بررسی و ارزیابی کنید. با کمی حوصله و دقت و پشتکار متوجه خواهید شد که دیگر نیم ساعت آخر جلسات کنکور سراسری برای شما نیم ساعت ناامیدی نیست، بلکه نیم ساعتی است که می تواند سرنوشت قبولی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و جایگاه و رتبه علمی شما را تا حد خارق العاده ای جا به جا کند. در زمانی که فقط با زدن دو عدد تست بیشتر دانشگاه محل تحصیل و مقطع تحصیلی شما تعیین می شود، بدیهی است که اگر روشی بتواند رسیدن به بیش از ده تست صحیح را تضمین کند، ارزشی هم سنگ طلا خواهد داشت. روش تست زنی مهندسی معکوس روشی است که همه ی این فواید ارزشمند را برای شما به ارمغان می آورد!

فقط کافی است آن را آزمایش کنید. بیش از هزاران نفر در سال های اخیر از این شیوه بهره برده اند و شاهد نتایج فوق العاده آن در کنکورهای سراسری مختلف بودند.

مهندسی معکوس روش نوینی است که تست های شک دار شما دیگر بی پاسخ نمی ماند. با مهندسی معکوس و به کار بردن آن آسوده تر در آزمون شرکت کنید

مهندسی معکوس در حل تست کنکور و روش های نوین حل تست بدون معلومات

 

 

 

شما با زدن حتی یک تست صحیح می توانید شانس موفقیت خود را افزایش داده و چند هزار نفر را پشت سر بگذارید و به نتیجه بسیار مطلوب تری دست یابید.
با استفاده از تکنیک ها و روشهای تست زنی شما می توانید فقط با داشتن0* معلومات و بکار گیری شیوه های تست زنی تردید خود را بین گزینه ها از 4 به 2 گزینه کاهش دهید و سپس به گزینه صحیح برسید .

 


تجربه نشان داده است که در هر سال کنکور و در هر درس 15در صد از سوالات کنکور تکرار سالهای گذشته می باشد که شما علاوه بر استفاده روش های تست زنی با تمرین و مرور تستها و رابطه بین گزینه ها به راحتی گزینه صحیح را کشف یا شکار کنید .
مجموعه فوق شامل روشهای تست زنی و شکار گزینه صحیح در بین 4 گزینه و روشهای صحیح مطالعه برای کنکور می باشد .

با روشهای صحیح تست زنی آشنا می شوید . با امتحانات تستی و چگونگی برگزاری آنها آشنا می شوید.یاد می گیرید که در جلسه آزمون چگونه تست ها را انتخاب نمایید.می توانید تفاوت بین تست های استاندارد و غیر استاندارد را به راحتی تشخیص دهید.

تیم اساتید نخبه کشوری مجموعه اي جامع درباره تست زني به روش مهندسي معكوس تهيه كرده كه دريافت آن را به كليه داوطلبان كنكور اعم از كنكور سراسري و آزاد ، كنكور كارشناسي ارشد ، كارداني به كارشناسي و... توصيه مي كنيم.
آیا می دانید ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی به ويژه دوره هاي روزانه بسیار محدود است بنابراین اگر شما بتوانید حتی دو تست بیشتر از دیگران بزنید،شما قبول خواهیدبود؟!
آیا می دانیدبااستفاده ازروشهای ارائه شده دراین بسته آموزشی شماحداقل یگ گام جلوترازدیگران حرکت میکنید؟!
آیا می دانید با استفاده از شیوه مهندسی معکوس و منطق فازی می توانید حتی با کمترین معلومات گزینه صحیح راتشخیص دهید؟!
آیا می دانید که سوالات کنکور چگونه طرح می شوند و طراحان از چه قوانینی باید به اجبار پیروی کنند؟!
آیا می دانید که طراحان سوال به وسیله چه شیوه ها و شگردهایی پاسخهای صحیح را نادرست جلوه می دهند؟!
آیا می دانید طراحان سوالات کنکور حق ندارند هر جور که می خواهندجواب سوالات را بین گزینه ای «الف» و «ب» و «ج» و «د» توزیع کنند.؟!
 
آیا می دانید احتمال وجود گزینه های همسان به صورت پشت سرهم نباید از 10 درصد بیشتر باشد؟!
آیا می دانید چگونه باید مطالعه کنید؟!
آیا می دانید به چه شیوه ای باید امتحان بدهید؟!
آیا میدانید…..؟!
چنانچه هریک از کلید های طلایی موجود در این بسته نرم افزاری را بدانید مسلما با شیوه های طرح سوال و دیدگاهها و حقه های طراحان سوال بیشتر آشنا بوده و حتی با معلومات بسیار کم به جواب صحیح سوالات می رسید.
 
 
مهندسي معكوس روشی جالب و شگفت انگيز براي كشف گزينه صحيح درآزمونهاي چهار گزينه اي است اين روش مبتني بر آموزش قوانيني است كه طراحان سئوالات كنكور بطور نا خوداگاه در متن سئوال ويا بين گزينه ها ايجاد مي كنند كه بايادگيري اين قوانين قابليت كشف گزينه صحيح با حداقل ويا بدون معلومات را بدست ميآوريم پايه علمي اين روش سايكوسايبرنتيك يعني (تفكردرموردتفكر) وموضوع آن شيوه تفكرطراحان آزمونها و قانونمنديهاي آن است.
 
 
 
پاسخ به يك سوال متداول
سوال: پایۀ علمی این روش چیست ؟
پاسخ :این روش مبتنی بر سه شاخۀ علمی است
1 سایکوسایبرنتیک : به دانش شناخت شناسی، که به قوانین در سطح تفکر و الگوهای قانونمندفکری می پردازد .
2 زبان شناسی : دانش زبان و الگوهای کلامی که به طور مستقم با شیوۀ تفکر و قوانین آن نزدیکترین ارتباط را دارد .
3 آمار : تطبیق قوانین و فرمولهای کشف شده بر روی نمونه های اسناد و آزمونها ي طراحي شده در سطح وسیع آماری مي باشد.

مطمئن باشيد با تکنيک هايي که در اين پکیج کامل معرفي مي شوند در هر سطح علمي و تحصيلي که باشيد در روز آزمون بيش از معلومات علمي خود نتيجه خواهيد گرفت
براي مثال در كنكور سال قبل استفاده از اين مجموعه موجب افزايش درصدها به ميزان 39 درصد ، 37 درصد ، 32درصد ، 22 درصد و 20 درصد به ترتيب در دروس معارف اسلامي ، ادبيات فارسي ، زبان ، عربي و رياضي شده است و در ساير دروس هم تاثير مشابهي داشته كه نشانگر تاثير مناسب اين مجموعه مي باشد.
برخي مقامات آموزشي كشور تاثير اين مجموعه در افزايش قبولي داوطلبان كنكور را تاييد كرده اند براي مثال دكتر عباسپور رئيس كميسيون آموزش وتحقيقات مجلس در مصاحبه اي با رونامه كيهان چنين گفتند:
" گذشت زمان و متحول نشدن روش آزمون باعث شد كه نتيجه آن تغيير يابد و كساني در كنكور پذيرفته شوند كه مهارت هاي بيشتري صرفاً در تست زني داشته باشند. اخيراً برخي مؤسسات صرفاً با همين روش، يعني افزايش مهارت هاي تست زني ضريب پذيرفته شدن داوطلبان را افزايش داده اند."
مزایا و فواید بسته آموزشی اصول تست زنی بسیار زیاد است از جمله :

روشهای تست زني به شيوه نفرات اول كنكور

كاملترين پکیج تست زنی در ایران

روش مهندسي معكوس منطق فازي

با كمك روشهاي هشت گانه كشف گزينه صحيح

شما با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد

شانس موفقيت خود را افزايش داده

و چند هزار نفر را پشت سر بگذاريد

روشها اصول و تکنیکهای تست زني با كمترين معلومات

آشنايي كامل با روانشناسي طراحان سوالات كنكور

آشنايي كامل با اصول صحيح تست زني

تشخيص تفاوتهای بين تست هاي استاندارد و غير استاندارد

روشهاي كاهش اضطراب و استرس

افزايش سرعت عمل و سرعت انتقال تا 95 درصد

آموزش کامل مديريت زمان و تقسيم بندي زماني صحيح توسط اساتید برتر و نخبه

همراه با بيان اسرار موفقيت N.L.P

آموزش بصورت فیلم ويديوئي و قابل فهم

بهمراه كنكور سراسري و آزاد

شامل 3 سی دی فیلم کاملا تصویری که بعد از پرداخت شما عزیزان می توانید دانلود کنید



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



 

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 112

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما