فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 276
  • بازدید دیروز : 310
  • بازدید کل : 581101

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی) دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی)


دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی)

دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی)

دارای 200 صفحه

کامل ترین ورژن کتاب

 

با این کتاب به صورت خیلی ساده، روان و روشن میتوان ای اف تی یا همان ضربه ترابی را در کمترین زمان ممکن یاد گرفت و

از از برایه آزاد سازی احساسات گیر افتاده خود کمک بگیرید با کمک ای اف تی میتوان تمام بیماری هایه ناشی از احساسات گیر افتاده را از زندگی خود پاک کرد و میتوان با قدرت این روش راه هایه کسب ثروت و رونق کسب و کار را با کار بر رویه باور ها باز کرد.

باور ها سازنده زندگی ما هستند به اینگونه که هر باور در زندگی ما در طول مدت طولانی سازنده زندگی ما است با ای اف تی میتوان این باور هارا تغییر داد و باور هایه منفی چون : کار برایه من زجر آور است، از کار خودم راضی نیستم، من همیشه بیمار میمانم، در خانواده ما پول به سختی بدست می آید، من نمیتوانم در کار خودم خلاق باشم، من توانایی مقابله با این بیماری را ندارم و .... بسیاری از باور هایه دیگر را به باور هایه مثبت تغییر داد که زندگی را بسیار بهتر و شاد تر از قبل میکند.

دکتر بردلی نلسون تمام قوانین و روش هایه ای اف تی یا ضربه ترابی را در این کتاب جای داده است و تمامی متون بصورت حرفه ای و ریز به ریز ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده.

خودم و بسیار کسانی را میشناسم که با این کتاب توانسته اند ای اف تی را فرا بگیرند و با آن زندگی خود و دیگر عزیزانشان را تغییر دهند و انسان هایه دیگر را از بند بیکاری و باور هایه منفی نجات دهند.

هرکسی ایموشن کد بداند و بتواند با آن رویه بیماریه شخص دیگری کار کند میتواند از آن شخص مبلغی به عنوان جایزه دریافت کند که کاملا حلال است.

توجه : قیمت این کتاب فقط تا هفته آینده به این مقدار است و هر هفته از درصد تخفیف آن کم میشود...

 

 

 

احساساتی که گیر افتادهاند: همهگیری ناپیدا بدون احساسات چه كسي خواهید شد؟

اگر مجموعهی تمامي تجربیاتتان زندگي امروزتان را شکل داده باشند احساسات ناشي از آنها به زندگيتان رنگ بخشیدهاند.

احساسات واقعاً به زندگي رنگ ميدهند. لحظهای دنیايي را كه هیچ احساسي در آن امکان وقوع نداشته باشد در نظر آوريد. هیچ لذتي در آن نميتواند وجود داشته باشد. هیچ احساسي اعم از شادی، سعادت، نیکي، مهرباني، عشق و هیچ احساس مثبت ديگری نخواهد بود.

البته در اين سیارهی تخیلي هیچ احساس ناخوشايندی نیز وجود نخواهد داشت. نه تاسف، نه خشم، نه افسردگي و نه غم. زندگي در چنین سیارهای تنها به معني زنده بودن است.

اگر نتوانیم هیچ احساسي داشته باشیم زندگي خاكستری و صرفاً تبديل به انجام مراسمي از گهواره تا گور ميشود. به خاطر اين كه ميتوانید احساساتي داشته باشید شکرگزار باشید.

ولي آيا احساساتي هم بودهاند كه تمايل داشتهايد آنها را تجربه نکنید؟ اگر مثل ساير مردم بوده باشید در زندگي دورانهای تاريکي نیز داشتهايد. احتماالً به اضطراب و همین طور غم، خشم، ناامیدی و ترس دچار گشتهايد. شايد هم در زمانهايي تاسف، افسردگي،خودانگاری ضعیف، ناامیدی يا هر احساس ناخوشايند ديگری را تجربه كرده باشید.

ولي شايد متوجه نباشید كه برخي از احساسات ناخوشايندی كه مدتها پیش داشتهايد هنوز هم به شکلي نهفته و بسیار خطرناك برایتان مشکلساز هستند. ايموشن كد دربارهی كشف احساسات قديمي و خالصي از دست آنها برای همیشه است.

بخش بزرگی از رنجهای ما ناشی از انرژی احساسات ناخوشایندی است که در درون ما "گیر افتادهاند". ایموشن کد روشی ساده و قدرتمند برای یافتن انرژیهای گیر افتاده و رهایی از دست آنها است. بسیاری افراد دريافتهاند كه هرگاه خود را از دست احساسات گیر افتاده رها كنند ميتوانند زندگي سالمتر و شادتری داشته باشند. حتي يک احساس گیر افتاده نیز ميتواند هم مشکالت جسماني و هم مشکالت احساسي ايجاد نمايد.

مثالهای زير، كه همگي واقعي هستند، نشان ميدهند كه چگونه ميتوان انرژی احساسات گیر افتاده را با استفاده از روش ايموشن كد رها كرد و به لحاظ سالمتي جسماني و احساسي به نتايج سريع و خیرهكنندهای رسید: درد توانفرسايي كه آلیسون در ران چپش داشت فوراً برطرف گرديد و وی قادر گشت همان شب در يک برنامهی نمايشي برقصد... بردلي نلسون فرهاد فروغمند ايموشن كد 6 افسردگي همیشگي و میل به خودكشي در لیندا ناپديد گرديد... اضطراب مزمن جنیفر برطرف شد و به همان درجهای از اعتماد به نفس، كه در آرزويش بود، رسید... شريل سرانجام توانست خشمي را كه نسبت به شوهر سابقش داشت كنار بگذارد و با مرد ديگری رابطهای عالي و سرشار از عشق برقرار نمايد... درد پای لری همراه با لنگیدنش ناپديد گشتند... حساسیتهای كاني برطرف شدند...

 

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



 

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 106

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما