فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 144
  • بازدید دیروز : 310
  • بازدید کل : 580969

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

ساعت طرح لاگوست lacoste


ساعت طرح لاگوست lacoste


خرید پستی
قیمت این محصول: تومان

ساعت طرح لاگوست

 

تاریخچه ای کامل از کمپانی و محصولات لاگوست LACOSTE :

 

کمپانی لاگوست LACOSTE در زمینه تولید و فروش انواع کالاهای لوکس، ساعت مچی ، عطر، لوازم چرمی و عینک فعالیت می‌کند. قدیمی‌ترین و مشهورترین کالای تولیدی این شرکت، تی‌شرت‌های یقه‌دار آن، می‌باشد که حتما شما نیز یکی از این تی شرت های مارک لاگوست را داشته اید و این بار ساعت مچی لاگوست را می توانید از ما خریداری نمایید و کلکسیون محصولات لاگوست خود را تکمیل نمایید. کمپانی لاگوست با نشان کروکودیل سبز یا همان تمساح که در طرح لوگوی آن است، شناخته می‌شود نشان کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار شرکت " رنه لاگوست " گرفته شده است، که این نام، بدلیل سرسخت بودن، به وی اطلاق می‌شد. به راستی نیز محصولات این کمپانی دارای سرسختی و دوام بالایی است پس ساعت مچی بادوام را از ما با مارک لاگوست خریداری نمایید.

 

 

مارک لاگوست از محبوب ترین مارک های دنیا می باشد

آرم تمساح آن را حتما تا به حال دیده اید

پس جزء اولین کسانی باشید که ساعت لاگوست به دست می کند

هنگام ثبت سفارش ساعت مچی لاگوست رنگ مورد نظر خود را

در قسمت پیغام ذکر نمایید

( رنگ سفید - رنگ مشکی )

خـريد پستي >> قيمت فقـط :26000تـومان

 

 

ساعت مچی لاگوست با کیفیت عالی و درجه یک می توانید از فروشگاه اینترنتی یاسل خریداری نمایید. با توجه به سلیقه های مختلف این فروشگاه ساعت مچی لاگوست را در 2 رنگ سفید ، مشکی عرضه کرده است . ساعت مچی لاگوست LACOSTE به گونه ای طراحی شده که هم آقایان و هم خانمها می توانند بسته به سلیقه خود این ساعت را خریداری و سال های سال از آن استفاده نمایند.

قابل ست کردن با لباس های اسپرت و و رنگی!! ساعت مچی لاگوست LACOSTE رنگ های فانتزی و بسیار جذابی دارد که می توانید با تمام لباس های خود ست کنید و نظر دیگران را به خود جلب نمایید. بدنه این ساعت از جنس کربونیک ژله ای می باشد که هیچ حساسیت پوستی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

با خرید ساعت مچی لاگوست LACOSTE نگاه های دیگران را به خود احساس خواهید کرد . فروشگاه اینترنتی یاسل اولین عرضه کننده ساعت مچی لاگوست در ایران خرید این ساعت را به شما مشتری عزیز پیشنهاد می کند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :26000تـومان

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :26000تـومان


خرید پستی

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 109

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما