فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 794
  • بازدید دیروز : 258
  • بازدید کل : 588477

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

ساعت طرح رولکس نقره ای - طلایی


ساعت طرح رولکس نقره ای - طلایی


خرید پستی
قیمت این محصول: تومان

ساعت طرح رولکس نقره ای طلایی



کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.


 

 

ساعت طرح رولکس نقره ای طلایی

 


ساعت اسپرت طرح رولکس یک ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و طرفداران بی شماری را در این مدت کوتاه به دست آورده است. ویژگی این ساعت رنگ زیبای آن و همچنین نگین های درخشان حک شده در اطراف ساعت می باشد که این مساله شرایط ست شدن با هر لباسی را فراهم می کند. این ساعت در بسته بندی شیک برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه یاسل عرضه می شود.

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :30000تـومان


معرفی اجمالی محصول:


این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ای و طلایی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از استیل ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.
 
قیمت ساعت رولکس اصل بالای 160000 تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت رولکس می باشد ولی مارک روی ساعت ROLEX ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است همچنین ساعت تک موتوره بوده و صفحه به صورت نمایشی به حالت 4 موتوره طراحی شده است.
 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :30000تـومان



 
 
ساعت مچی Rolex ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا که حیرت همگان را بر می انگیزد.با ظاهري فوق العاده جالب و منحصر به فرد و كيفيتي بينظير متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید.
 
جهت حفظ ثبات رنگ ساعت حتما از لاک بی رنگ طراحی ناخن استفاده کنید که باعث جلوگیری از تماس مستقیم دست و بدنه ساعت خواهد شد و طول مدت ثبات رنگ را افزایش خواهد داد.
 
مشخصات ساعت اسپرت طرح رولکس :
تولید: تحت لیسانس رولکس
وضعیت فیزکی: شیشه ضد خش
رنگ دستبند: نقره ای -طلایی
رنگ صفحه و دور صفحه : طلایی
ثبات رنگ: 50 درصد
ضد آب: در حد شستشوی دست (50% ضد آب)


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :30000تـومان


خرید پستی

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 179

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما