فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 176
  • بازدید دیروز : 458
  • بازدید کل : 592329

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

گزارش کارآموزی واحد پشتيبانی فنی سوييچ مخابرات شرکت سارامین


گزارش کارآموزی واحد پشتيبانی فنی سوييچ مخابرات شرکت سارامین

گزارش کارآموزی واحد پشتيبانی فنی سوييچ مخابرات شرکت سارامین

 

 

مشخصات فایل گزارش:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 44 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

با ارائه این گزارش کارآموزی به استاد راهنمای خود قطعا نمره 20 را کسب خواهید کرد. ما این مورد را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال راحت این فایل را خریداری نمایید.

 

قسمتی از متن گزارش:

فهرست

مقدمه                              

فصل اول – آشنايی با مکان کارآموزی

تاريخچه

شرخ مختصری از فرآيند خدمات

فصل دوم – ارزيابی بخش ها

موقعيت رشته کارآموز

شرح وظايف رشته کارآموز

برنامه های آينده سازمان

فصل سوم – آموخته ها

واحد پشتيبانی فنی مراکز شهری

توپولوژی شبکه

مرکز ترانزيت

Numbering

تماس های شهری

تماس های بين شهری

کد منطقه

تماس های کشوری

مرکز مخابراتی

مسير برقراری ارتباط از مشترک تا مرکز

سيگنالينگ صحبت

تبديل صوت به سيگنال ديجيتالی

لينک E1

فيبر نوری

Call prossesing

چگونگی شماره گيری

آشنايی با سخت افزار سوئيچ

انواع کارت ها

مکانيسم Loud sharing و Hot standby

سرويس های ويژه مخابراتی

شارژينگ

شبکه های نسل آينده

نتيجه گيری

 

شرح مختصر از خدمات فرآيند خدمات :

خدماتی که در اين بخش ارائه می شوند عبارتند از :

1- خرابی از سوييچ

2- up grade سوييچ

3- کنترل عملکرد سوييچ (تغيير سخت افزار و نرم افزار)

4- ارزيابی سوييچ و غيره

 

فعاليتهای اين بخش به طور کلی به سه دسته زير تقسيم می شوند :

1- تعمير و سرويس اساسی کليه گروه های سالن يک مرکز

اين بخش وظيفه دارد که به گروه های مختلفی از دستگاه ها که در سالن يک مرکز قرار دارند سرکشی کرده و آنها را تعمير و سرويس کنند.

2- تعمير يا تعويض کليه قطعات فرسوده

کليه قطعات و کارت های فرسوده و خراب از مراکز شهری ديگر در سطح استان و شهر به اين بخش آورده شده و تعمير و سرويس و در صورت لزوم تعويض می شوند در بعضی موارد که امکان جابجايی دستگاه ها نباشد کارمندان اين بخش به اين مراکز در سطح شهر يا استان می روند و به تعمير يا سرويس دستگاه خراب در آن محل می پردازند.

3- تعيين استانداردهای کميت مورد نظر در مورد سرويس قطعات اساسی يکی از اجزاء اصلی دستگاه های سوييچ که امکان فرسوده و خرابی در آن زياد است و در اين بخش سرويس و تعمير می شوند کارتهای الکترونيکی هستند. اين کارت ها شامل انواع آی سی های Cmos و tTL، ميکروکنترلرها، انواع کريستال ها، مقاومت، خازن، رله و غيره هستند که طبق نقشه ها و مدارات از قبل طراحی شده روی گيت هايی نصب و لحيم می شوند و انواع کارتها مثل کارت لاين، بافر، کارتهای سی پی يو و غيره را بوجود می آورند.

 

واحد پشتيبانی فنی مراکز شهری

 

مخابرات از قسمتهای مختلفی تشکيل يافته است که به بخش هايی مثل اداری، فنی و غيره تقسيم می شود. که البته من در طول کارآموزی در قسمت پشتيبانی فنی بودم.

 

که البته قسمت فنی خود نيز شامل بخش هايی از قبيل نيرو و تاسيسات، کابل، انتقال، شبکه هوايی، سوييچ و غيره می باشد.

 

عمده فعاليت واحد پشتيبانی فنی سوييچ در ارتباط با سوييچ است. که اين سوييچ در سالن دستگاه قرار می گيرد. سالن دستگاه در مرکز تلفن است و يکی از عمده ترين بخش ها می باشد.

 

سالن دستگاه شامل سوييچ، DDF و قسمت های سخت افزار و نرم افزار (توسط کاربر) می باشد. يک سری از کاشناسان واحد نصب، سوييچ را در سالن دستگاه نصب می کنند و دما و شرايط مناسب برای سوييچ را تهيه می کنند و در واقع در سالن دستگاه قسمتی به نام پکيج وجود دارد که يک دستگاه بزرگ برای خنک کردن سالن دستگاه است و دما را ثابت نگه می دارد.

 

البته بايد به اين نکته توجه داشته باشيم که برق سالن دستگاه هيچ وقت قطع نخواهد شد. سپس کارشناسان واحد راه اندازی سوييچ را راه اندازی می کنند. به اين صورت که توسط نرم افزار سوييچ program می شود و چک کردن کارت ها واز قبيل در اين مرحله صورت می گيرد.

بعد از اين مرحله عمليات برگردان انجام می شود، که در اين مرحله سوييچ زير می رود ويک مدت زمان مشخص سوييچ زير بار کار می کند. در طی اين مرحله کارشناسان توسعه مهندسی عملکرد سوييچ را در اين مدت بررسی می کنند و به کارشناسان واحد پشتيبانی فنی مراکز گزارش می دهد و در صورت مناسب بودن عملکرد سوييچ، مرحله آزمايش و تحويل انجام می شود. هر شهر يا روستا بسته به تعداد مشترکين خود به يک يا چند مرکز مخابراتی تقسيم می شود. مراکز تلفن به دو صورت آنالوگ و ديجيتال پيدا می شوند. که البته امروزه اکثر مراکز به صورت ديجيتال هستند. و هر مرکز تلفن نيز همانطور که گفته شد دارای يک سوييچ مخابراتی می باشد که ممکن است اين سوييچ ها توسط شرکت هاي ايرانی ساخته شوند و يا سازنده های خارجی.

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 23,625 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 418

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما