فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 369
  • بازدید دیروز : 306
  • بازدید کل : 590207

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

گزارش کارآموزی پست های فشار قوی برق


گزارش کارآموزی پست های فشار قوی برق

گزارش کارآموزی پست های فشار قوی برق

 

 

مشخصات فایل گزارش:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحات: 21 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

با ارائه این گزارش کارآموزی به استاد راهنمای خود قطعا نمره 20 را کسب خواهید کرد. ما این مورد را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال راحت این فایل را خریداری نمایید.

 

قسمتی از متن گزارش:

 

مقدمه

 

بهره برداري از پستهاي فشار قوي از اهميت بالايي برخوردار است جهت درك بهتر اين مطلب كافي است تا به مراحل مختلف ساخت يك پست تا رسيدن به مراحل بهره برداري از كارهاي ساختماني و طراحي گرفته تاتكنولوژي ساخت وسايل و تجهيزات مورد نياز و نصب شده در پست, مراحل حمل تجهيزات تا محل پست مراحل پست تجهيزات و مونتاژ آنها, تست و راه اندازي پست و در اين ميان توان و زمان تلف شده و هزينه مصرف شده در اين زمينه از همه مهمتر هدف ازساخت پست كه بعد ازاين همه هزينه نيازبه بهره برداري صحيح و نگهداري بهينه ازآنها داشته تا خدماتي كه ساخت اين پست را لازم نموده همه را مد نظر بگيريم به اهميت بهره برداري صحيح از پستهاي فشار قوي پي خواهيم برد.

 

پس از پي بردن به اهميت بهره برداري از پستهاي فشار قوي حال به اين نكته مي رسيم كه بهره بردار كيست و داراي چه خصوصيتي بايد باشد تا بتواند از اين سرمايه ملي به نحو مطلوب و به طور صحيح ازتجهيزات نصب شده استفاده نموده ايمني كاركنان ودستگاهها راتضمين نموده وپارامترهاي اسا سي شبكه را در حدود مقادير تعيين شده نگه دارد.

 

بهره بردارتنها نيروي انساني است كه باانجام عمليات و بهره برداري ازدستگاههاي تحت كنترل خود با توجه به مقررات ايمني و حفاظت و ممانعت از بروز صدمات به دستگاهها, نوعي خدمت مورد نياز راعرضه مي كند.جهت عرضه اين خدمت دستگاههايي كه با ميلياردها ريال ثروت مملكت تهيه شده در اختيار بهره بردار قرار مي گيرد. پس لازم است هر بهره بردار آشنايي كامل به تمام دستگاههايي كه تحت كنترل او مي باشند داشته باشد و همچنين چگونگي عمل و راه اندازي و كار دستگاهها را فرا گيرد.

 

اين آشنايي يكي از ضروريات مسلم حرفه بهره برداري است تا شخص قادر به انجام عمليات سريع بر روي دستگاهها باشد. در مواقعي كه بهره بردار بايستي معلومات و كفايت خود را در آن زمان به ظهور رساند مواقع اضطراري و شرايط غير عادي سيستم مي باشد كه بهره بردار بايد با ورزيدگي و خونسردي كامل هرچه زودتر وبدون وقفه شرايط رابه حالت عادي برگرداند ديگر آنكه دستورالعمل هاي ثابت بهره برداري و دستور العمل هاي داخلي راهر چندوقت يكبار مطالعه نموده تا بتواند مفاد آنرادرمواقع اضطراري كه فرصت براي مطالعه مجدد وجودندارد.سريعادرجهت عادي ساختن وضعيت شبكه بكار بندد.

 

 

 

فصل دوم

ترانس

 

*انواع اصلي ترانسها را مي توان بر حسب وظايف آنها به صورت زير دسته بندي كرد:

1- ترانس قدرت در نيروگاهها و پستهاي فشار قوي

2- ترانس توزيع در پستهاي توزيع زميني وهوايي

3- ترانسهاي قدرت براي مقاصد خاص مانند كوره هاي ذوب و واحدهاي جوشكاري

4- اتو ترانسها جهت تبديل ولتاژ با نسبت تبديل كم

5- ترانسهاي الكترونيك

6- ترانسهاي ولتاژ و جريان جهت مقاصد اندازه گيري و حفاظت(PTوCT)

7- ترانسهاي زمين براي ايجاد نقطه صفر و زمين كردن نقطه صفر

8- ترانسهاي آزمايشگاه فشار قوي

*دسته بندي ترانسها از لحاظ مواد عايقي و خنك كنندگي:

1-ترانسفورماتورهاي روغني Oil Immersed Power Transformer

2- ترانفورماتورهاي خشك(رزيني)Dry Type Transformer

3- ترانسفورماتورهايبا عايق گازي(SF6) Gas Insulated Transformer

* انواع رله هاي فوق جرياني از لحاظ منحني مشخصۀ معكوس:

1- معكوس

2- خيلي معكوس

3- فوق العاده معكوس

* روشهاي حفاظتي جريان زياد:

1- سه فاز: 3Phase

2- سه فاز + ارت فالت: 3Phase + Earth fault

3- دو فاز + ارت فالت: 2Phase + Earth fault

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 14,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 314

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما