فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

بازدید کنندگان محترم اگر با موبایل وارد شده اید لطفا برای مشاهده توضیحات فایل مورد نظر خود، به وسط صفحه فعلی (به سمت پایین) مراجعه کنید//سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی//سایت فایلکده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و وزارت ارشاد میباشد، لذا شما عزیزان با اعتماد کامل و خیال راحت از این سایت خرید نمایید و از پشتیبانی بعد از خرید بهره مند شوید(جهت بررسی بیشتر در مورد صحت نماد اعتماد الکترونیکی به منوی بالا، قسمت "درباره ما "مراجعه فرمایید.)// در صورت هر گونه مشکلی به شماره پشتیبانی زیر پیامک ارسال کنید:شماره تلفن همراه:09100764182(لطفا فقط و فقط پیامک ارسال کنید. به تماس ها پاسخی داده نخواهد شد.)

نظرسنجی سایت

بازدید کننده گرامی باتشکر از حسن انتخاب شما لطفا نظر خود را درباره نوع مطالب،اخبار،فایلها ودیگر محتوای سایت بیان کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 254
  • بازدید دیروز : 491
  • بازدید کل : 590583

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

پاورپوینت درباره درس مبانی و روش آموزش قرآن در دوره ابتدایی


پاورپوینت درباره درس مبانی و روش آموزش قرآن در دوره ابتدایی

پاورپوینت درباره درس مبانی و روش آموزش قرآن در دوره ابتدایی

 

فرمت فایل: پاورپوینت powerpoint ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلایدها: 96 اسلاید

 

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

 

بخش های داخل آموزش و پرورش

مهم ترین عامل تحقق اهداف آموزش قرآن و به ویژه هدف اصلی آن ، یعنی انس دائمی با قرآن کریم، بهره مندی از سواد قرآنی (مهارت های پایه اول و اولیه بهره گیری از قرآن) و انس دائمی معلمان، مدیران مدارس، کارشناسان و مدیران سطوح مختلف مدیریت در آموزش و پرورش است.

 


مدیران مدارس

1-1- آشنایی با رویکرد، اهداف، اصول، محتوا و روش های تدریس و ارزش یابی درس قرآن از طریق شرکت در دوره های آموزش ضمن خدمت مربوط، مطالعه ی کتاب حاضر، مطالعه ی پیش گفتار و دروس کتاب های آمورش قرآن، گفت و گو با مدرسان قرآن و نیز معلمان

1-2- تشکیل جلسات قرآن در فاصله ی زمانی مناسب هفتگی، دو هفته یک بار و یا ... در مدرسه، مساجد و مراکز قرآنی نزدیک مدرسه و یا حتی در خانه ی افراد به صورت چرخشی؛ در این جلسات افراد علاوه بر خواندن قرآن کریم، درباره ی آیات و صفحاتی از مصحف شریف که در فاصله ی دو جلسه خوانده اند، گفت و گو کرده، سوالات و نکات قابل توجه را طرح می کنند (مانند طرح در محضر قرآن).

1-3- کسب اطمینان از این که معلم پایه و یا معلمی که قرآن را تدریس می کند، علاوه بر توانایی کافی در اموزش قرآن، یا روش تدریس و مسائل خاص کتاب آموزش قرآن دانش آموزان آشنایی لازم داشته و از تسلط کافی در این امر برخوردار است. مدیر مدرسه باید برای آن گروه از معلمان که در این مورد توانایی کافی ندارد به شکل های گوناگون مانند فراهم کردن زمینه لازم برای شرکت معلم در دوره های آموزش ضمن خدمت مربوط و یا استفاده از سایر معلمان که در این مورد اطلاعات و توانایی کافی دارند، تدبیر لازم اتخاذ کند.

1-4- بازدید از کلاس های آموزش قرآن در آغاز سال تحصیلی به منظور شناسایی وضعیت دانش آموزان به کمک معلم و ارائه راه حل های مناسب برای رفع نواقص و ضعف احتمالی دانش آموزان و نیز در طول سال تحصیلی در جهت حصول اطمینان از روند مناسب و قابل قبول آموزش

2-1- بازدید از مدارس و نظارت کامل و پشتیبانی لازم از فرایند آموزش قرآن و برطرف کردن مشکلات و نواقص

2-2- فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم اداری برای آموزش ضمن خدمت آن گروه از معلمان که نیاز به آموزش دارند.

2-3- فراهم آوردن رسانه های آموزشی به ویژه کتاب های راهنمای معلم و لوح های آموزش قرآن به میزان کافی و مورد نیاز

2-4- تشویق معلمان، مدارس و مدیران موفق که فعالیت های چشم گیر و موثر در توسعه ی آموزش قرآن و نیز ارتقای سواد قرآنی کارکنان مدارس خود داشته اند.

 

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


مبلغ واقعی 26,900 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 21,520 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 368

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

سایت فایلکده برتر، برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی، مقاله، پروژه، نمونه سوالات، گزارش کارآموزی، پاورپوینت، تحقیق، گزارش کار، جزوه، کتاب، حل المسائل، آموزش کسب درآمد و فایل های آموزشی رشته های مختلف دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما